ett inlägg för exakt 2 år sedan

Vad händer jao?

idag hade jag matteprov i skrivsalen. Det gick förvånadsvärt bra att sitta där inne när jag hade en pelare vid sidan av mig som skärmade bort mig ifrån alla andra som andades. Och provet kändes iaf okej/bra!!

eftersom att jag slutade direkt efter provet och för att jag missat 08 bussen så börjar jag gå. Och jag börjar gå fort för jag har bara 8 min på jag att gå ner till stationen. När jag kommer fram till pundarplan (flaggplan) så börjar jag springa ner för nedförsbacken och vid slutet av backen kollar jag å klockan och inser att det är 3 min kvar tills tåget går och att jag aldrig skulle hinna enda ner till stationen. Så jag tar en genväg som andreas lärt mig..  och genvägen är att gena genom spåret..och jag har bråttom, så jag tar ena benet och ställer mig på stängslet sen hoppar jag över, kollar att det inte kommer något tåg på sidan som jag ska springa över.. och sen kutar jag över ena sidan.. när jag kollar åt hållet som södertälje tåget ska komma ifrån så ser jag det redan!! så vad har jag för alternativ när jag står där mitt på spåret? Jo, att kuta för livet som om jag var en hotad folkras som skulle utrotas.. och tåget jagade mig, men jag hann! "enkel match..." jag är ju så modig och stark, och allt kämpande var för att hinna med 33 tåget som hade anslutning hem till Järna. Så jag var hemma i god tid och åt lunch, sen läste jag min svenska bok expert på att rodna, as bra!! ) och sen vid ett somnade jag och vaknade vi fem av att min bror skrek att jag inte kommer kunna somna ikväll... så det var väl omtänksamt <3

och nathalie och jag har även disskuterat via telefon varför vissa säger åt folk att vara tysta när dom några minuter efter gör exakt samma sak?! jag råkar ha kul och då skrattar jag mycket, men vad fan? "vi vill väl varandra det bästa och vill att alla ska ha det bra och att vi känner gemenskap som inga andra" XD.. mmm..men hörrni, glöm nu inte att ett skratt förlänger livet? så skratta ni också!

el rey hälsar att han är kung...
Jaja, ska äta nu! skriver kanske mer sen! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0