Fulltank Hiltunen

Idag hade jag väckning på 10 för att försöka vända tillbaka dygnet, hora det gick ju inte. Somnade om och vaknade 11:44 och skulle egentligen möta Carro för lunch klockan 12 naaaa så blev det ju inte kom dit 20 i 12 istället. Redan där började jag bli as varm, medans Carro stängde och slängde ut kunderna gick jag ut för att svettas. Iaf vi käka på greken, och det var inte ens så gott, men fan vet jag kanske inte är gott som frulle.

Efter det mötte jag upp Pistol och åkte till Södetälje med 'na. Och det var helt sjukt på tåget fick jag klä av mig och det första jag gjorde när jag kom till stan var att köpa en flaska vatten för jag var så sjukt törstig. Gick runt och pimpla den hela dagen för jag var så jävla varm och svettas osv

Undra om jag är i klimateriet?

Fick iaf med mig två tröjor hem och hårtoffsar. Efter stan drog vi hem till Pistol och käka och vi åkte och tanka. Jag är idas ledare, säger hur hon ska köra upp på parkeringen när den full med snö, tankade åt henne osv osv  hon är den som kör
jag har btw fått mitt livs första munsår. sjukt jävla ont, varje gång jag äter,dricker,gäspar,skrattar,snackar så spräcks skiten upp

igår pratade jag med mamma om vad jag ska göra efter skolan, jag vet inte. Jag gillar att redovisa saker i klassrum, gillar psykologi, gillar geografi, gillar att argumentera. Vad är det för yrke? Ska nog boka in ett möte med SYV eller styvo


nya tröjan och mitt fagra rum

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0